“Caut un expert contabil în Timișoara care își face bine treaba și îmi explică pe înțelesul meu”
Nimeni nu angajează un expert contabil (în Timișoara sau oriunde) de dragul de a face contabilitate. O face pentru că trebuie.
Dar dacă tot ai obligația asta legală – ca administrator de firmă – măcar să ai siguranța că e bine întocmită contabilitatea, fără probleme cu ANAF-ul. Și că ești mereu informat – pe limba ta! – despre ce e important să știi.
Cu asta putem ajuta noi – Best Accounting.
Suntem o echipă de peste 20 de persoane, avem peste 20 de ani de experiență în domeniul financiar-contabil și suntem membri CECCAR (Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România).
Solicită o Discuție Inițială gratuită și fără obligații
Nu va dura mult
și îți va fi foarte clar ce ai de făcut.
Ține minte:
Cu cât rezolvi mai repede cu contabilitatea,
cu atât mai repede te poți apuca de treabă în afacere.
Expertul contabil este partenerul tău și îți vrea binele
Noi avem o vorbă:
Ocupă-te 95% din timp de afacerea ta,
dar alocă și acei 5% pentru partea de administrare.
Nu trebuie să înveți contabilitate – asta va face expertul contabil pentru tine. Dar dacă trimiți actele la timp, citești raportul lunar de la contabil, comunici deciziile cheie, achiți factura etc, ai făcut ce ține de tine.
Iar rezultatul acestui parteneriat se vede când vine un control și evidențele sunt bine întocmite iar tu îți poți vedea de activitățile normale ale afacerii.
4 Promisiuni de Bază pentru serviciile noastre de Expert Contabil în Timișoara
Întocmim contabilitatea de la A la Z, la cele mai înalte standarde
Ne ocupăm pentru tine de evidențele contabile, declarații și alte raportări.
Și ne asumăm prin contract că o vom face foarte bine (avem inclusiv Asigurare de Răspundere Profesională).
Tu te poți concentra pe vânzări și pe dezvoltarea afacerii.
Îți explicăm mereu în termeni simpli tot ce ai nevoie să știi
Așa ai mereu siguranța că ești în legalitate.
Și înțelegi implicațiile contabile ale operațiunilor pe care le faci în firmă (știi de ce trebuie să faci și de ce nu trebuie să faci anumite acțiuni).
Iar când apar noutăți legislative care ți se aplică – te informăm imediat despre ele.
Astfel, vei putea lua măsuri în timp util ca să te adaptezi.
Raportul Lunar – Știi ce taxe ai de plătit + alte informații utile
Acest raport e foarte apreciat de clienții noștri. Îi ține la curent despre cum a evoluat afacerea: cifra de afaceri, profitul, cheltuieli și alte lucruri importante ca să poată lua decizii informate.
Tot din raportul lunar mai afli și alte probleme rămase nerezolvate și poți lua măsuri în timp util ca să le rezolvi: clienți neîncasați, furnizori neachitați, bani luați din firmă și încă nejustificați etc.
Și – foarte important – afli dacă ești ok în relația cu ANAF.
Ne ocupăm de HR (Resurse Umane) și salarizare
Întocmim actele pentru angajări. Calculăm salariile și impozitele de plată. Depunem declarațiile. Și îți oferim consultanță pentru toate aspectele care țin de personal.
Tu vei avea timp să rezolvi problemele de leadership și de echipă. Pentru ca oamenii tăi să fie mulțumiți și motivați. Atunci prosperă afacerile – când oamenii lucrează bine.
“Au fost mereu alături de mine și de afacerea mea”
Încă de la început, colaborarea cu echipa Best Accounting a decurs ușor! Toată comunicarea se poate face electronic, orice cerință o rezolvă mereu prompt și clarifică fiecare nelămurire.
Au fost mereu alături de mine și de afacerea mea, oferindu-mi cele mai bune soluții și analizând fiecare problemă ca niște experți.
Recomand fără nici o ezitare echipa Best Accounting pentru servicii ireproșabile și profesionalismul de care au dat dovadă!
– iSmile Dental
“Servicii ireproșabile și mereu prompte.”
Colaborarea cu Best Accounting a început în urmă cu mult timp.
Încă de la început, această echipă ne-a susținut, ne-a oferit mereu răspunsuri la toate întrebările și cele mai bune soluții.
Cei de la Best Accounting oferă atenția necesară fiecărui client, servicii ireproșabile și mereu prompte!
Recomand cu toată încrederea această echipa de contabili profesioniști.
– Cofetăria Timeea
Solicită o Discuție Inițială gratuită și fără obligații
Nu va dura mult
și îți va fi foarte clar ce ai de făcut.
Ține minte:
Cu cât rezolvi mai repede cu contabilitatea,
cu atât mai repede te poți apuca de treabă în afacere.
Documente trimise online și te asistăm în controale
Poți trimite online documentele
Dacă ai petrece în fiecare lună doar 2 ore pe drumuri ca să duci actele la contabil, într-un an ai pierde astfel 24 de ore.
Sigur ai lucruri mai importante de făcut decât să stai o zi întreagă în trafic.
Așa că la noi poți trimite online documentele lună de lună. Atât pentru contabilitate, cât și pentru HR.
Iar când trebuie neapărat să trimiți documente fizice, ai 2 opțiuni avantajoase:
- Prin curier.
- Sau ai parcare la sediu dacă vii personal.
Timpul câștigat îl dedici altor lucruri importante din afacerea ta.
Te asistăm în controale de la instituțiile statului
Poate fi extrem de valoros pentru tine să ai pe cineva cu experiență care te ghidează atunci când vine un control.
Nu trebuie să te ocupi de solicitările inspectorilor. Și suntem acolo să “traducem” pentru tine acel limbaj care poate fi intimidant dacă nu ai mai trecut prin asta.
Controalele nu sunt un “bau-bau”, sunt ceva normal. Iar rolul nostru este să te trecem cu bine prin ele.
Te ajutăm când e cazul să recuperezi bani de la stat
Vom întocmi documentații prin care recuperăm bani din concediile medicale (HR), rambursări de TVA (Contabilitate) sau obținem subvenții de la stat.
Tu vei încasa aceste sume și vei ști câtă grijă avem de fiecare ban al companiei tale.
Rămânem un partener de drum lung
Adevărul e că nimeni nu schimbă contabilul de la o lună la alta.
Colaborarea poate deveni un parteneriat pe termen lung odată ce ai dovezile că e priceput și că îi pasă de bunăstarea afacerii tale.
De asta abordăm cu atitudinea de partener de încredere și situațiile neprevăzute în contractul inițial.
De exemplu, te putem ajuta la întocmirea dosarelor de creditare pentru bănci și leasinguri, la raportări statistice etc.
Pentru unele servicii vom factura separat, dar nu te vom taxa pentru fiecare bonus pe care-l vei primi din partea noastră.
Comunicarea – un punct cheie în orice parteneriat
Noi vom comunica mereu cu tine în termeni pe care să îi înțelegi.
Și vom avea nevoie ca și tu să comunici cu noi ÎNAINTE să iei decizii majore. Ca să evităm situațiile în care suntem puși în fața faptului împlinit și nu te putem consilia adecvat.
Dar atâta timp cât comunicăm reciproc, te vom putea ajuta cel mai bine să-ți desfășori activitatea într-un cadru legal și să-ți optimizezi taxele.
Un partener de afaceri în care să ai încredere
În final, asta vrem să fim și pentru tine.
Așa cum suntem deja de ani buni pentru ceilalți clienți cu care lucrăm și care se simt sprijiniți și înțeleși de contabilul lor.
Vrem să-ți fim un partener la care poți apela oricând ai nevoie de ajutor.
Asta credem noi că ar trebui să facă un expert contabil.
Solicită o Discuție Inițială gratuită și fără obligații
Nu va dura mult
și îți va fi foarte clar ce ai de făcut.
Ține minte:
Cu cât rezolvi mai repede cu contabilitatea,
cu atât mai repede te poți apuca de treabă în afacere.